Tuesday, June 20, 2017

Back to work...books and bags

Mis päev täna on ...aa juba teisipäev ehk eelmisel kolmapäeval oli viimane kord kui veel vanasse kohta tööle läksin.

Eile käisin veel vanas kohas mänedzeriga rääkimas, et ehk annab veel midagi muuta. Sest ma sain teada, et nad otsivad kahte uut töötajat aga jah mind tagasi ei võeta. Aga Dane kusjuures ütles, et on nõus mulle soovitused andma ja et helistab  Namoi Gini ehk tehase mänedzerile, et ehk saan sinna tööle. Läksin siis koju tagasi ja uurisin veel ühest kohast kas nad kedagi ei vaja, ja sain eitava vastuse muidugi.

Täna hommikul siis parjasjagu istun netis, kui Erik kirjutab, et kas ta saab tulla pesu pesema. Tuli siis minu juurde, ja ta veel ei teadnud mis põhjusel mind lasti lahti. Kui ta kogu loo ära kuulas, siis sai ka aru, et mulle ikka täiega ülekohut tehtud. Ja no ma läksin ka nii energiat täis ja mõtlesin, et ma ei viitsi kellegi kõnet ootama jääda ja panin ennast riide. Tänud Erikule, kes mind siis Namoi puuvilla  Gini kohale viis.

Küsisin seal ühe naisterahva käest, et kas ma saaksin Ernie ehk siis mänedzeriga rääkida. Mul vist oleks pidanud olema aeg kokkulepitud. Aga ei olnud hullu, ta saabus juba 5 minuti pärast. Ma siis kohe otse küsisin, et kas tal ei ole tööd pakkuda. Esimene vastus oli, et ei ja siis ma ütlesin,et  Dane pidi talle helistama. Ja siis jutt kohe muutus. Ütleski, et mul on sulle töökoht olemas. Läksingi siis tema kabinetti ja hakkas pabereid vormistama. Samaaegselt rääkis telefonis Daneiga ja põhjenduse, miks ma laost tahan tehasesse minna oli see, et ma tundsin ennast kõrvalejäetuna ja, et kõik mu sõbrad on tehases tööl. Ühesõnaga ei mingit juttu sellest, mis tegelikult toimus. Ja hiljem kui helistasin ise ka Daneile, siis ta palus, et ma ei räägiks Ernile midagi sellest, mis juhtus. Järeldus on ainult see, et ilmselgelt kui keegi sellest midagi kuuleks, siis and saaks aru, et mind poleks tohitud lahti lasta. Aga mis seal ikka, nüüd on uus töökoht olemas ja tuleb tänulik olla, et saan Goondiwindisse edasi jääda :)

Töökoht on sama, mis eelmine aasta ehk books and bags, isegi ei viitsi sellest pikemalt kirjutada. Eriti pärast seda, kui oled tõstukiga tööd teinud, siis see on ikka mega suur vahe. Aga nüüd on mul Maxiga isegi samad vabad päevad ja saame koos tööl käia. Varem pidi mulle keegi alati koju järgi tulema, aga nüüd saame iga hommiku koos minna ja õhtul tulla. Päris ideaalne ju.

Ühesõnaga kõik lõppes hästi ja ma käin jälle tööl ! Ja lisaks sellele sain kuni päeva lõpuni ka tööl olla. Ise arvasin , et läksin küsima, et kas tööd on aga päev lõppes sellega et oli töökoht ja juba tunnidki kirjas :)

No comments:

Post a Comment