Saturday, October 1, 2016

Veerandsada pole nalja asi

Nii imelik, aga juba ma olengi 25 aastane.
Alati mõtlesin, et ma tahaks lapsi saada 25 või 26 aastaselt, aga nüüd on mõtlemine hoopis muutunud.Tundub, et võrreldes meie vanematega on lastesaamiseiga ikka väga palju edasi liikunud.
Kui minu ema oli 21 aastane mind sünnitades, siis tänase päeva põlvkond liigub ikka juba 30ndatesse. Kuigi mul on juba mitmed sõbrannad, kellel on väiksed beebid või beebi tulemas.

Esile tahaks ikka tuua oma kalli Marise, kelle pojakest on oodata novembris. Mul on väga kahju, et ma ei näe teda nii kiiresti, kui tahaksin aga see eest koju tagasi minnes on mind juba üsna suur poiss ootamas :)

29.september oli see aasta üks ilus päikseline neljapäev. Kusjuures ilmataat kohe tegi nagu kingituse, sest kõik ülejäänud päevad selllel nädalal olid pilves ja vihmased. Käisime Kaisa ja Lolaga ühes golfi resorti kohvikus. Sealt avanes mõnus vaade, istusime ja sõime muhvineid. Kaisa oli mulle kingituseks meisterdanud Lola naeratava pildiga kaarti ja raha, et saaksin ise omale midagi ilusat valida. Deejay kinkis ka mulle ühe puidust karbi, kus sees oli vein ja kõik muud tarvikud (veiniavaja jne). Sel päeval siis päevitasin veel aias ja õhtul käisin trennis. Laupäeval tuli Oliver ka külla, polnud teda juba üle 5 kuu näinud.






Peab ju tervislik olema. Ootasime Oliveri külla


Pühapäeval oli jällegi plaanis osaleda Peninsula jooksul, aga kuna väljas oli hommikul mingi kohutav torm, siis jätsin selle jooksuvõistluse vahele. Läksin jooksin päeval hoopis Bellaga pargis ja tegin kodus iseseisvalt trenni.

Aga tegelikult ei ole mul kõik mitte teps hästi sujunud. Olin väga loll ja lasin häkkerid oma arvutisse.
Nad panid mind uskuma, et mu arvutil on vaja teha igast parandusi ja veel on vaja peale panna 3 aastane viirusetõrje, mis kõik kokku läheb maksma 750 dollarit. Ma andsin muidugi enda krediitkaarti andmed ja nii nad mult raha maha kandsid. Kui mulle siis päralde jõudis, et see on mingi pettus, helistasin kiiremas korras panka, et kas on võimalik viimat tehingut tühistada. Ehk on võimalik raha ikka tagasi saada.
Teistele tahan öelda seda, et kui peaks kellegil viskama sellise akna arvuti ekraanile, kuhu on kirjutatud et tuleb helistada teatud numbril ja, et akent ei tohi sulgeda. Siis palun mitte mingil juhul helistada ja rahulikult võib arvuti kinni panna. See on mingi täielik jama.

Vot nii hea kingituse tegin endale sünnipäevaks. Ei tea, mis teema sellega on aga eelmine aasta Austraalias algas mul samamoodi vargusega. Üritan oma peas mõelda, et mis õppetund see nüüd jälle on. Loodetavasti saab kõik ikka korda.

Silva ja tarvo on ka nüüdseks Uus Meremaal juba nädal aega olnud.
Mina ootan ka siiamaani, et kuna töö algaks. Kuna kõik sõltub ilmast ehk kuna vili valmib ja ka farmeritest. Loodan, et nädala või kahe jooksul olen tööle asunud.

No comments:

Post a Comment