Sunday, September 25, 2016

Kaisa sünnipäev ja Cottesloe cup

Nüüdseks on beebi Lola juba kahe nädalane suur tüdruk ja Bella on tagasi oma peremehe juures.

Nädalavahetusel pidasime Kaisa suurt sünnipäeva, meil oli väga mõnus laupäeva õhtu.
Deejay grillis liha ja Kaisa tellis ühelt eesti tüdrukult uhke kräsupeakoogi.
Kook iseenest nägi väga fantastiline välja, aga maitselt oli ta ikka pigem lihtsalt nagu sokolaadikook, mitte kräsupea. Kook maksis 50 eurot.
Peale selle üritasin Deejayga pinksi mängida, meil on maja taga suur pinksilaud.
Aga no see oli ikka täitsa katastroof, ma ikka üldse ei oska. Tuleb kõvasti harjutada.


Palju palju õnne kallis Kaisa :)




Pühapäeva hommikul kell 7 läksin mina jooksma ühele jooksuvõistlusele, mille nimetuseks Cottesloe cup. Pilet sinna maksis 10 eurot. Hommikul oli äratus kella kuueks pandud ja no vihma sadas ikka ladinal ja üldse nii külm oli ja voodi oli ikka nii pehme. Mitu korda käis peas mõte läbi, et ma vist jätan vahele selle. Mõtlesin ja mõtlesin, et ma ikka ei saa nii nõrk olla.
Polnud nüüdseks üle aasta ühelgi jooksuüritusel käinud. Mitte et ma mingi hull jooksja oleks, ma lihtsalt arvan, et ennast tuleb vahel proovile panna. Ja kui ma üksi jooksmas käin, siis ma pidevalt ikka kõnnin ja noh kui ikka ei viitsi siis saab ju alati tagasi minna. Aga jooksuvõistlusel ju ei saa alla anda, pead ikka sundima ennast jooksma nii kuis jaksad. Rada oli 8 km pikkune, aga praegu oli ikka päris raske terve aja joosta. Eelmine aasta samal ajal olin ma juba poolmaratoni ära jooksnud ja minu meelest oli see ka tookord lihtsam.
No mis seal ikka vähemalt olen ma tagasi oma trennilainel.


Selleks ajaks kui kohale jõudsin oli vihm järgi jäänud, aga siiski päris külm oli.


Jälle üks linnuke kirjas.



Austasustamine..esimesed kolm kohta said medalid. 
Minu võit oli see, et vähemalt ei olnud ma viimane.


Liitusin veel ühe nö spordiklubiga, mille nimetus on RBT (result based training). See on 28 päevane challenge. Alustasin eelmine esmaspäev, siis võeti mult kohe kogu keha analüüsid ja anti toitumispäevik. Ühesõnaga peab 28 päeva pidama toitumispäevikut ja meil on ka facebooki grupp, kuhu peab iga päev postitama pildi, mida päeva jooksul sõid ja mis trenni tegid.  Ja muidugi trennis saab käia 5 korda nädalas. Kuna mulle pole antud häid geene, et peenike olla, siis suutsin ma kogu selle reisimisega ikka korralikult juurde võtta ja nüüd on mille nimel vaeva näha. Ja kui sellest veel vähe, siis tellisin Kayla Itsines fitness äpi, mis on väga hea treeningkava ja iga päev tuletab meelde, mis trenni teha on vaja. Trenn kestab 28 minutit.
Kuna ma pole siiani veel tööle saanud, või noh ootan kuni töö algaks. Siis tundub, et see aeg on mulle iseendaga tegelemiseks antud.
Alates juulikuust kuni septembri alguseni sai nii palju ringi käia ja näha, et nüüd on lihtsalt hea niisama olla ja trennile pühenduda enne kui suur töö orjus jälle pihta hakkab.

No comments:

Post a Comment