Sunday, April 10, 2016

7 kuud Austraalias

Nüüdseks olen Austraalias olnud 7 kuud. 

Kui alguses tundus, et kaks kuud kodust ära olla oli juba päris pikk aeg, siis nüüd lihtsalt mõtlen, et aeg läheb ikka nii kiiresti ja esimese aasta lõpuni on aega jäänud vähem kui pool.
Mulle siiani väga meedib siin olla ja pole hetkekski pisaraid valanud, et tahaks juba koju. Teised siin räägivad küll kuidas ikka kodu igatsesid jne. 
Pere ja sõpru tahaks ju ikka juba näha, aga skype ja facebook on ikka nii head, et tänu nendele ei olegi tunnet et teises maailmaotsas oleks.
Muumi ikka alati helistab ja tunneb huvi, kuidas läheb ja empsiga teeme ka ikka videokõne nädalas korra.  Vahest isegi Ene uurib, kuidas mul ikka läheb :) Eks see sõpradega suhtlemine jääb muidugi alati vähemaks, aga samas kui vahest rääkida siis ongi palju huvitavam. Kuulen ikka kuidas kõigil juba uued peikad :D
Silva ja Tarvoga koos olemisest tunnen muidugi puudust, aga lootust on, et ehk tulevad nad paari kuu pärast ka Perthi. Silval on kindel plaan ka Esperance ära näha.

Ma ütleks, et ega elul polegi palju vahet. Siin on eestlasi ja sõpru juba nii palju ümberringi. Vahepeal pidasime Oliveri ja Siki (Sigrid Kont) sünnipäeva. 


Siki tegi ise kartulisalatit ja šokolaadikooki.


Eriti hea, et nüüd on 3 km kaugusel Goodlife spordiklubi, millega liituda kavatsen. Olen seal juba 4 korda käinud. Lõpuks ometi saan oma kaua igatsetud rühmatrennides nagu Bodypump ja Bodyattack käia. Seal on ka saun ja bassein olemas. Muidugi igatsen Audenteses käimist, aga eks kunagi saan uuesti seal käia :)

Väga rahul olen ka sellepärast, et nädalavahetuseti tööl käima ei pea. Laupäeviti käimegi suuremal poetiirul ja ostame nädala toidu valmis, et ei peaks nädala sees poes käima. Pühapäeviti saab niisama koristada, pesu pesta ja trenni teha.

Muidugi juhtus see, et mu Iphone 5 aku andis otsad ja kõik mu mitme kuu pildid sinna telefoni. Sellest on küll väga kahju, aga remont oleks maksnud peaaegu 500 dollarit. Loodan, et äkki Eestis saab kuskil odavamalt.

Tahakski öelda seda, et mina, kes ma arvasin, et ma küll kunagi Austraaliasse ei tule, siis nüüd ma mõtlen, et miks ma juba varem seda ei teinud. Kõigile neile, kes mõtlevad, kas nad siin hakkama saavad, siis ma ütlen,et kes ikka tööd teha tahab, see ka selle leiab. 

Olen terve selle aja veetnud Western Australias, ootan huviga east coastile minekut.

No comments:

Post a Comment