Tuesday, January 26, 2016

Margaret River - Perth

Pühapäeva hommikul hakkasime Margaret Riverisse sõitma.

Tee peale jäi koht nimega Denmark, seal käisime vaatamas kuulsaid Elephant rockse ja Green poolse.
Elephant rocksid olid suured kivimürakad, mis kujult meenutasid elevante.




Margaret Riveris on väga palju veinifarme. Selline tunne, et neid oli seal sama palju, kui Eestis rapsipõlde. Kohale jõudes broneerisime hotelli. Põhimõtteliselt olid kõik hotellid juba täis, kuid ühe koha siiski leidsime. Hotell oli Admiral Steirling ja öö kahele maksis 160$. See koht oli ideaalne, kuna saime eraldi toad, lausa eraldi sissekäiguga, lihtsalt ühine vannituba. Toad olid teisel korrusel ja mõnus suur rõdu oli.


Panime asjad tuppa ja läksime kohalikku pubisse, kus oli ka esineja. Mina jõin ühe siidri ja Raino maitses erinevaid õllesid. Pärast seda sõitsime Surfer Baysse päikeseloojangut vaatama. Uskumatu aga sinna oli kogunenud väga palju inimesi seda vaatama. Paljud jõid veini ja tegid päikeseloojangust  pilte.




Järgmisel hommikul läks Raino vana trennihai juba 6:30 crossfiti. Eriti tubli, mis ma ikka öelda oskan. Pärast seda sõitsime hommikust sööma ookeani ääres asuvasse restorani. Reaalselt vaade oli väga ilus ja ma tellisin burgeri, mis oli parim, mida saanud olen.


Pärast seda üritasime ikka natuke turiste ka mängida. Läksime vaatama Lake Cave. See oli maa-alune koobas, mis läks 600m sügavusele. Koopasse sissepääs maksis 22$, aga see oli seda väärt. Koobas oli väga ilus ja giid rääkis ka väga põnevalt.






Sealt edasi sõitsime Busseltoni. See on koht, kus ma peaks umbes 2 nädala pärast tööle minema. Seal asub üks Austraalia pikematest jettidest, see on 1,8 km pikkune. Seal kõndimine maksis ka 3 $.




Mulle Busselton väga meeldis ja mul heameel, et saan sinna uuesti minna. Läheme Sikiga tööle viinamarjafarmi.

Busseltoni jeti nähtud oli aeg Perthi sõita. Sealt sõit kestis 2 h.
Perthi jõudes võtsime Kaisa linnast peale ja siis sõitsime Kaisa juurde, mis asub kesklinnast poole h kaugusel. Kaisa ikka mul päästjaingel. Sain kohe omal eraldi toa suure voodiga. Olen ju 4 kuud mingis kitsas voodis maganud. Nii tore oli jälle Kaisat näha.




Õhtul tegi Kaisa meile kanapastat ja mina jõin jälle veini. Istusime maja taga väljas ja lobisesime terve õhtu.







No comments:

Post a Comment