Monday, December 7, 2015

Siki käis külas

Sigrid saabus eelmise nädala neljapäeva hommikul. Ärkasin üles ja täiega padukat tuli.
Mõtlesin, et täiesti lõpp Siki tuleb siia ja randa ei saagi kuna vihma ikka hullult kallas.
Läksin talle ühe sõbraga lennujaama vastu. Lennujaam asub 25 km kaugusel linnast.

Jõudsime linna, siis jalutasime promenaadil ja võtsime kohvid ja rääkisime juttu. Polnud ju peaaegu üle aasta näinud. Kui välja arvata see, et suvel korra Sunsetis kokku põrkasime. Rääkida oli palju. Ta on ju Austraalis juba üle aasta, seega palju näinud ja palju teinud. Tegime kiirelt linnale tiiru peale, näitasin kus mis asub.

Järsku läks ilm ka paremaks. Päike tuli välja. Läksime võtsime rattad. Meil siin Harriet ja Becky ostsid omale kasutatud rattad. Saime neid laenata. Need küll kõige paremad ei ole, aga ajavad asjad ära.

Pier hotellist üle tee on ka kohe rand, aga see pole midagi erilist. Esimene ilus rand ehk West beach asub 2,5 km kaugusel ja kõige viimane jääb umbes 10 km kaugusele. Vahepeale jääb veel Salmon beach, Blue haven, Fourth beach ja viimane on Twilight beach. Kindlasti jäi mul mõni mainimata.
Sellepärast ongi hea rattaga minna, et saab kõik ära näha. Kuigi see teekond on ikka päris raske.
Mäkke tõuse on nii palju, kogu aeg pidi ratta pealt maha tulema. Üles vändata on suht võimatu, kui käike vahetada ei saa.

Nii me siis sõitsime seal ja tegime ilusaid pilte. Siki ütles, et ta eluunistus on täitunud. Kõik on öelnud, et nii ilusaid randasid ei näe enam kusagil.

Meil läks aega umbes 3h ja täpselt kui tagasi hakkasim jõudma hakkas uuesti sadama. Meil ikka nii vedas, et vihma kätte ei jäänud.

Pärast seda käisime poes. Ostsime õhtuks joogid ja snäkid.

Kuna Pieris oli karaoke õhtu, siis läksime sinna. Aga kuna rahvast eriti ei olnud, siis me tüdrukutega olime terve õhtu laval ja laulsime karaoket. Täitsa lõpp päris piinlik oli järgmine päev.

Järgmine päev sõime lõunat Pieris ja sõitsime veel ühe mu sõbraga Espernaces ringi. Sigrid käis juuksuris ka ja lõikas oma pikad kiharad maha. Reedel pidin ma juba õhtul tööl olema.

Laupäeval olin ma ka juba kella kolmest tööl. Aga kuna ma kindlasti tahtsin, et Siki saaks ikka Lucky bayd ka näha, siis ta läks sinna ühtede mu sõpradega. See on linnast umbes 60 km kaugusel.

Rannas päevitada me küll ei saanud, aga vähemalt põhilised kohad nägi ta ära.

Need 3 ööd sai Sigrid toa õnneks minu kõrvale, mille eest ta pidi 90 dollarit maksma.

Ühesõnaga oli meil väga lahe nädalavahetus.
Ootan Silvat ja Tarzi siia.


No comments:

Post a Comment