Thursday, September 17, 2015

Jõudsingi kohale Esperance'i

Lõpuks olengi kohal !!!

Lennujaama tuli vastu mulle mu uus töökaaslane Prince, kes on pärit Indiast. Ta oli kohe väga sõbralik. Ta sõidutas mind mu uude elukohta.
Saabudes sain kohe oma toa võtme ja mänedžer tutvustas mulle tervet hotelli. See on päris suur koht. Siin on pubi, ööklubi, tankla ja hotell koos. Tegelikult oli päris suur šokk, et pubi on nii suur. Ei teagi mis kohaga Eestis seda võrrelda. Sööke võiks võrrelda Babybackiga.
Ma sain kohe menüüst omale tasuta söögi valida. Sõin õhtusöögiks Caesari salati, mis oli väga maitsev. Palk sisaldabki majutust ja ühte tasuta söögikorda, mida saad ise menüüst valida. Ma ikka nii rahul.
Töötab siin umbes 30 inimest. Mänedžer oli minuga väga sõbralik. Muideks eestlased on siin väga eelistatud ja oodatud. Esimesene tööpäev on  homme ehk reede õhtul. Tänane päev jäeti vabaks, et saaksin sisse elada. Esimene mulje on tõesti hea ja loodan kõik sujub.

Vaba päeva veetsin koos Kaisaga, ta on üks väga tore Eesti tüdruk tänu kellele ma üldse siia tööle sain. Algul kutsus ta siia Silvat ja Tarvot, kuid Silva otsustas seda mulle pakkuda.
Hommikul läksime tegime mulle kohe telefoni numbri ja lisaks interneti. Muidugi halb asi ongi see, et mul ei ole WiFi kasutamise võimalust ja internetis saan käia ainult telefoniga, millel on piiratud maht. Pärast seda läksime panka mulle pangakaarti tegema, kuid selle tegemiseks määrati uus aeg järgmiseks päevaks. Vahepeal käisime kohvikus söömas. Väljas söömine on päris kallis- alla 10 dollari väga söödud ei saa. Siis tegime mulle töö jaoks vajaliku tax file numberi.
Ja mis kõige ägedam saime isegi trenni minna. Siin on spordiklubi, mis töötab 24h. Niii lahe !!!







1 comment: